3341GA, Hendrik-Ido-Ambacht, Antoniuslaan 1

De Mijl Business Center Hendrik-ido-ambacht

kantoorunits

In het kort

Type object kantoorunits
Beschikbaar nu beschikbaar
Contract Flexibele huur
Huurprijs € 649,00 - € 695,00 per maand
Omschrijving gemeubileerde kantoorunits met alle voorzieningen

Voor € 649,00 per maand heeft u het helemaal goed geregeld!

Op de begane grond van het geheel vernieuwde kantoorpand Antoniuslaan 1 in Hendrik Ido Ambacht vindt u De Mijl Business Center Hendrik-Ido-Ambacht.

Nieuwe gemeubileerde kantoorunits, inclusief vergadermogelijkheden, gratis parkeren, gratis glasvezelverbinding. All-inclusive prijs € 649,00 per maand excl. Btw. Flexibel huurcontract. 

Uw kantoorruimte moet voelen als een tweede thuis; een plek waar u zich lekker voelt, waar ruimte is voor uw ideeën en waar u zich voor 100% op uw business kunt concentreren. De Mijl Vastgoed is verhuurder en beheerder van het volledig vernieuwde kantoorpand Antoniuslaan 1 in Hendrik-Ido Ambacht en garandeert een uitstekende service en zeer klantvriendelijke voorwaarden. 
Een gebouw waar u iedere ochtend met plezier naar toe gaat en waar u van relaties gegarandeerd complimenten over zult ontvangen!

Speciaal voor de kleinere ondernemers hebben wij een geweldig alternatief voor thuiswerken of dure kantoorruimte met vaste contracten!

Stelt u zich eens voor, een trendy ingerichte verdiepingsvloer, met daarin centraal een ontmoetingsuimte met comfortabele stoelen, een vergaderkamer voor maximaal 8 personen, een pantry met eigen kastruimte en vaatwassers. Daaromheen 10 volledig nieuw ingerichte kantoorunits van 35m². Iedere unit is helemaal nieuw ingericht met 3 in hoogte verstelbare bureaus,  ergonomische stoelen, kastruimte en een eigen spreektafel met 4 stoelen. En dat voor een huurprijs van € 649,00 excl. BTW ( kantoren achterzijde ) per maand of € 695,00 excl. BTW per maand. (Kantoren voorzijde)  Zonder bijkomende kosten*.  Bovendien houden wij alles keurig schoon en regelen alle andere facilitaire zaken. U heeft dus alle aandacht voor uw Business. En dat gaat prima met het gebruik van de gratis glasvezelverbinding en de centrale wifi. Uw kantoor is goed afsluitbaar en voorzien van alarm. Uw gasten melden zich bij de intercom.

U bent prima bereikbaar. Er is gratis parkeerruimte om het pand en een afsluitbare fietsenstalling. Het nieuwe waterbusplein is op loopafstand en zowel de A15 als A16 zijn heel snel bereikbaar.

Energielabel A.
Eind 2019 was de transformatie van het gebouw gereed. Het is een echt groen pand geworden zo goed als nieuw, met oa.

  • luchtzuiverend dak, warmteafstotend en co² en NOx absorberend
  • nieuwe kozijnen met het best isolerende tripple glas
  • individueel regelbare werkplekzonwering, warmte en koude werend
  • LED verlichting in alle ruimtes
  • Een compleet nieuwe gevel met de best denkbare isolatie

    Business Center verhuur voorwaarden:

  • Welkom zolang u wilt, maar het huurcontract is maandelijks opzegbaar, gevolgd door opzegtermijn van 3 maanden
  • Borg ter hoogte van het factuurbedrag van 1 maand huur inclusief BTW, dus € 785,00 en borg € 90,75 voor drie sleutels en toegangstags.
  • Huurprijzen vanaf  € 649,00 excl. BTW per maand kantoren achterzijde en € 695,00 per maand kanrtoren voorzijde. Huurprijsindexering eens per jaar volgens ROZ2015 methode
  • Eenmalige opstartkosten € 150,00 inclusief inregelen ICT 
  • 24/7 toegankelijk, eigen alarmcode
  • geen bijkomende kosten of achteraf verrekeningen, geen servicekosten
  • geschikt als vestigingsadres
  • VOIP telefonie is niet in de prijs inbegrepen en is verkrijgbaar tegen aantrekkelijke voorwaarden


     

Net zo enthousiast als wij? Maak een afspraak!

Welkom! Wij geven u graag een rondleiding waarin we persoonlijk en op maat kijken naar de mogelijkheden.

Neem contact met ons op