3341GA, Hendrik-Ido-Ambacht, Antoniuslaan 1

De Mijl Business Center Hendrik-ido-ambacht

Gemeubileerde kantoorunits . Energielabel A

In het kort

Type object Gemeubileerde kantoorunits . Energielabel A
Beschikbaar begin 2025 weer een unit beschikbaar voor € 795,00
Contract Flexibele huur
Huurprijs v.a. €750,00 - € 795,00 excl. BTW per maand
Omschrijving gemeubileerde kantoorunits met alle voorzieningen

Vanaf € 750,00 per maand heeft u het helemaal goed geregeld!

Een groen pand draait op groene stroom! Net als al onze andere verzamelpanden op Nederlandse Wind Energie en C02 gecompenseerd gas!

Op de begane grond van het fraaie kantoorpand Antoniuslaan 1 in Hendrik Ido Ambacht vindt u De Mijl Business Center Hendrik-Ido-Ambacht.

Compleet gemeubileerde kantoorunits, inclusief vergadermogelijkheden, gratis parkeren, gratis glasvezelverbinding. All-inclusive prijs vanaf € 750,00 per maand excl. BTW tot € 795,00 excl. BTW per maand. Flexibel huurcontract. 

Uw kantoorruimte moet voelen als een tweede thuis; een plek waar u zich lekker voelt, waar ruimte is voor uw ideeën en waar u zich voor 100% op uw business kunt concentreren. De Mijl Vastgoed is verhuurder en beheerder van het volledig vernieuwde kantoorpand Antoniuslaan 1 in Hendrik-Ido Ambacht en garandeert een uitstekende service en zeer klantvriendelijke voorwaarden. 
Een gebouw waar u iedere ochtend met plezier naar toe gaat en waar u van relaties gegarandeerd complimenten over zult ontvangen!

Speciaal voor de kleinere ondernemers hebben wij een geweldig alternatief voor thuiswerken of dure kantoorruimte met vaste contracten!

Stelt u zich eens voor, een trendy ingerichte verdiepingsvloer, met daarin centraal een ontmoetingsuimte met comfortabele stoelen, een vergaderkamer voor maximaal 8 personen, een pantry met eigen kastruimte en vaatwassers. Daaromheen 10 volledig nieuw ingerichte kantoorunits van 35m². Iedere unit is helemaal nieuw ingericht met 3 in hoogte verstelbare bureaus,  ergonomische stoelen, kastruimte en een eigen spreektafel met 4 stoelen. Bovendien houden wij alles keurig schoon en regelen alle andere facilitaire zaken. U heeft dus alle aandacht voor uw Business. En dat gaat prima met het gebruik van de gratis glasvezelverbinding en de centrale wifi. Uw kantoor is goed afsluitbaar en voorzien van alarm. Uw gasten melden zich bij de intercom.

U bent prima bereikbaar. Er is gratis parkeerruimte om het pand en een afsluitbare fietsenstalling. Het nieuwe waterbusplein met gezellige horeca is op loopafstand en zowel de A15 als A16 zijn heel snel bereikbaar.

Energielabel A.
Het pand is recent volledig getransformeerd. Een echt groen pand, zo goed als nieuw, met oa.

  • luchtzuiverend dak, warmteafstotend en co² en NOx absorberend
  • kozijnen met het best isolerende tripple glas
  • individueel regelbare werkplekzonwering, warmte en koude werend
  • LED verlichting in alle ruimtes
  • Een compleet nieuwe gevel met de best denkbare isolatie

    Business Center verhuur voorwaarden:

  • Het huurcontract is voor onbepaalde tijd, maandelijks opzegbaar, na opzegging gevolgd door opzegtermijn van 3 maanden
  • Borg ter hoogte van het factuurbedrag van 1 maand huur inclusief BTW, dus € 840,95 en borg € 90,00 voor drie sleutels en toegangstags.
  • Huurprijzen kantoorunits € 750,00 aan de achterzijde en € 795,00 excl. BTW per maand aan de voorzijde. Huurprijsindexering  jaarlijks in september volgens ROZ2015 methode
  • Eenmalige opstartkosten € 150,00 inclusief inregelen ICT 
  • 24/7 toegankelijk, eigen alarmcode
  • geen bijkomende kosten of achteraf verrekeningen, geen servicekosten
  • geschikt als vestigingsadres
  • VOIP telefonie is niet in de prijs inbegrepen en is verkrijgbaar tegen aantrekkelijke voorwaarden


     

Net zo enthousiast als wij? Maak een afspraak!

Welkom! Wij geven u graag een rondleiding waarin we persoonlijk en op maat kijken naar de mogelijkheden.

Neem contact met ons op